כפר המחול הבינלאומי של להקת המחול הקיבוצית הוא מפעל חיים של יהודית ארנון ז”ל וממשיך דרכה רמי באר. עקב בצד אגודל, עם משאבים מצומצמים אבל עם הרבה אמונה, אהבה ונחישות קרם חזונה של יהודית ארנון ז”ל עור וגידים ועם השנים הפך כפר המחול בפריפריה בצפון הארץ למרכז תרבות ואמנות שייעודו קידום, טיפוח ופיתוח המחול בישראל.

תחת קורת גגו של כפר המחול מטפחים רקדנים מצטיינים תוך קידום ערך המצוינות במחול, מקיימים קורסי קיץ וסדנאות לנוער מכל הארץ, משיקים פרויקטים ייחודיים כמו פרויקט “מסע מחול“, מקדמים נושאים של אחריות חברתית, ומשקיעים בעידוד אמנות ייחודית. כפר המחול מהווה גם מרכז לפיתוח וקידום התנועה והמחול עבור קהילת המחול הבינלאומית ונוער יהודי מכל רחבי העולם.

אווירת היצירה והתנועה הבלתי פוסקת בכפר מהווה השראה לכל העושים במלאכה ולא פחות – למבקרים במקום במסגרת תיירות פנים וחוץ ופעילות רווחה והדרכה של חברות וארגונים.

פעילותו הענפה והמרשימה של כפר המחול מתאפשרת תודות לתמיכתה הבלתי מעורערת של רעיה שטראוס בן דרור כשלצדה, תורמים ותומכים ארגונים מובילים במשק הישראלי המכירים ומוקירים את חשיבות קיומו ופועלו של המקום.