ביקור בכפר המחול מאפשר הצצה מרתקת אל עולמם של רקדני הלהקה, מלמד על סודותיה של המצוינות, על עבודה מתוך שיתוף, התמדה ודבקות במטרה והגשמת חלומות, זהו יום חוויתי ומרגש .

הביקור בכפר המחול מתחיל בהצצה נדירה אל מאחורי הקלעים של אחת מלהקות המחול המובילות בארץ ובעולם. במהלך הסיור פוגשים המשתתפים את סיפורה של להקה המייצגת את ישראל בעולם ואת סיפורה של יהודית ארנון, מייסדת הלהקה, אשר עברה את אושוויץ ונדרה נדר שאם היא תשרוד היא תרקוד לנצח, כפר המחול כיום הינו התגשמות חלומה. בהמשך יצפו המשתתפים במופע מלהיב, מוזיקאלי וחוויתי או בחזרה פתוחה, בסיום הביקור מפגש עם הרקדנים שישלים את חווית הביקור.

ניתן לשלב סדנא עם רקדן/ית מהלהקה. מדובר בהתנסות תנועתית חווייתית, המתאימה לכל קהל בכל גיל, גם ללא ניסיון קודם בריקוד.

טריו געתון שת”פ בין שלושה אתרים בקיבוץ געתון, ביקור בכפר המחול, סיור מאחרי הקלעים של הלהקה וצפייה בחזרה, ביקור במפעל הזכוכית ומפגש עם האמן דני קלדרון ולסיום ביקור בשיקוי געתון , טעימות והסבר.
משך הביקור החל משעה ורבע ועד יום מלא.
כיבוד קל, ארוחות בוקר ו/או צהריים עם “קפה בתנועה” בכפר המחול באווירה פסטורלית ומעוררת תיאבון.
את הביקור בכפר המחול ניתן לשלב עם ביקור באתרי תיירות נוספים בגליל, מתוך חבילת תיירות משולבות שהוכנו לבחירתכם. נשמח לעמוד לרשותכם לתת לכם את כל המידע ולבנות יחד אתכם פעילות שתתאים בדיוק לקבוצה שלכם.

חבילות יום בשילוב אתרי תיירות בגליל המערבי

ים של אתגרים
בוקר מרענן יפתח בפעילות של כיף, הנאה ואתגרים בחוף הים, בשמורת טבע קסומה ויפהפייה. בתכנית: קיאקים, ווטסו ויוגה במים, שנורקל וטיול שייט לשמורת הטבע באכזיב והלגונה, עם טבילות במים. לאחר ארוחת צהריים על החוף, מגיעה הקבוצה “לרקוד עם הלהקה” – סדנא מיוחדת ומאתגרת עם רקדן מהלהקה. מדובר בהתנסות תנועתית, המתאימה לכל גיל וגם למשתתפים ללא כל ניסיון בריקוד. שיאו של היום מתרחש במופע מרהיב ומוזיקאלי בשיתוף הקהל. חוויה מרתקת גם למי שאינו חובב מחול.

ירוק רוקד מול כחול
חבילה הכוללת סיור חקלאי על גלגלים בין המטעים הפוריים והירוקים של קיבוץ ראש הנקרה ובילוי בכחול העמוק של אתר התיירות. חצי יום בכחול הממכר של הים והמשכו עם להקת המחול הקיבוצית והטבע המשכר של כפר המחול.

טעימות של אמנות בגליל המערבי
גם שבוע ימים לא מספיק כדי למצות את כל השפע האמנותי שמציע הגליל המערבי. לכן יום אחד יכול להיות רק בבחינת “יום טעימות”. הטעימה הראשונה מתרחשת במרכז אומניה, מרכז לאמנויות בקיבוץ אפק. מבקרים בבית המלאכה ונחשפים למגוון האמנויות השונות במקום ונהנים מסדנה חוייתית.
המשכו של היום מתקיים בכפר המחול, עם דגש על אמנות הלהקה.
אפשריות נוספת: ביקור בתיאטרון זיקית, לסדנה של משחק ולהתנסויות בתיאטרון חי בועט ומרתק.

יום חוויתי לנשים
יום של מפגשים עם נשים פורצות דרך ומרתקות בגליל המערבי, אשר יכניסו את המבקרות אל עולמן הפרטי. בבית האתיופי, עם יוניי סקייבה, אשר תיקח אתכם למסע חוויתי בלתי נשכח במחוזות ילדותה ובתרבות שממנה צמחה. בבית הבוכרי, הבית העגול בכפר ורדים ומפגש עם שרה ואברהם הייל, אשר יכניסו אתכם אל נבכי המסורת הבוכרית דרך סיפור אישי ומרתק. ארוחת צהריים נאכל בביתה של “שולה משתולה” ונטעם ממטעמי הבישול הבוכרי בליווי סיפורה המשפחתי. נסיים את היום בריקודים עם להקת המחול הקיבוצית ונפגש עם רקדנית שעבדה עם מייסדת הלהקה,יהודית ארנון, אשה ניצולת שואה אשר נדרה נדר שאם היא תשרוד היא תרקוד לנצח, כפר המחול כיום הינו התגשמות חלומה.

מעוניינים לבוא לבקר אותנו?

מלאו את הפרטים למטה ונחזור אליכם בהקדם.

שם פרטי *

שם משפחה *

דוא"ל *

מספר נייד *

סיבת הפניה