חברת להקת המחול הקיבוצית נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ”ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.
מידע על נגישות האתר
מעודכן ליום 17/11/2024
אנחנו בלהקת המחול הקיבוצית תמיד שואפים לספק לקהל הרחב הגולש באתר תוכן נגיש ככל שניתן, ללא כל קשר לטכנולוגיה בה נבנה האתר. אנחנו פועלים לעדכן ולהטמיע את כללי הנגישות ככל שניתן, בהתאם לעקרונות תקן הנגישות. האתר מותאם לדרישות הנגישות לרמה 2 (AA) של התקן W.C.A.G 2. הנגישות באתר מותאמת לדפדפנים המובילים.
האתר מונגש באמצעות חברת UA USER ACCESSIBILITY ותומך בטכנולוגיות המסייעות המובילות בתחום.
תפריט הנגישות מציע מגוון של אפשרויות. כדי ללמוד עוד אל אופן השימוש לחצו על F1 במקלדת והוראות השימוש של התוסף תופענה.
בשל תנאים שאינם בשליטתנו, ייתכנו מקרים בהם לא נהיה מסוגלים לספק את המידע בצורה נגישה, לרבות משום שחלקים מסוימים באתרים טרם הונגשו. אנו נעקוב אחר מקרים אלו על מנת שנוכל לספק את הפתרון הטכנולוגי המתאים.
מסירת מידע בפורמט נגיש: בהתאם לצורך אנו מעמידים עבור לקוחותינו אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות בהתאם לצרכיהם הספציפיים ככל האפשר. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז/ת הנגישות של החברה שפרטיה מופיעים בהמשך ההצהרה.
יש לציין כי אנו ממשיכים באופן תדיר במאמץ לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה, כולל אנשים עם מוגבלויות, לגלוש בו בצורה הנגישה ביותר. במידה שנתקלת בבעיה או תקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח להתעדכן בכך ואת/ה מוזמנים לפנות בנושא לרכז/ת הנגישות שפרטיו/ה בהמשך ההצהרה, ואנו נעשה כל מאמץ למצוא פתרון מתאים ולטפל בפנייה בהקדם האפשרי. כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר, אנחנו ממליצים מאוד לצרף פרטים מלאים ככל האפשר:
1. תיאור הבעיה
2. מהי הפעולה שניסיתם לבצע?
3. באיזה דף גלשתם?
4. סוג וגרסה של הדפדפן
5. מערכת הפעלה
6. סוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם)
פרטי התקשרות:
שם העסק: להקת המחול הקיבוצית
כתובת: קיבוץ געתון
פרטי רכזת נגישות לתיאום פגישה נגישה ומידע נוסף:
שם רכז/ת הנגישות: ליבנת שיימן
טלפון: 985973004-
מייל: [email protected]
SMS / וואטסאפ: 054-2655527
הסדרי נגישות מבנים
להלן הסדרי הנגישות הקיימים בבית העסק
חניה / כניסה | |
האם יש / אין חנית נכים בקרבת העסק | יש |
מספר חניות הנכים בקרבת העסק | 1 |
האם יש / אין רצף גישה מהחניה דרך הכניסה לבניין | יש |
המרחק מהחניה לכניסה לעסק הינו כ 25 מ’ | |
האם יש / אין מדרגות בין החניה לכניסה לעסק | אין |
האם יש / אין מאחז יד לצד המדרגות | אין |
האם יש / אין רמפה בכניסה לעסק | אין |
האם יש / אין סף קטן בדלת הכניסה של העסק | אין |
רוחב הדלת בכניסה לעסק הינו 1 מ’ | |
האם ניתן / לא ניתן להיכנס לעסק/לבניין עם כלב נחייה או שירות | ניתן |
לובי הבניין ומעליות | |
האם יש / אין דלפק קבלה מאויש בלובי הבניין | אין |
האם יש / אין עזרים מסוג “לולאת השראה” ללקויי שמיעה בדלפק | יש (באולם) |
האם יש / אין פס מוביל לאנשים עם מוגבלות בראיה אל דלפק המודיעין ואל המעליות | אין |
האם יש / אין בבניין מעלית מותאמת לאנשים עם מוגבלויות | אין |
האם יש / אין קריאת מס’ הקומה במעלית | אין |
האם יש / אין כתב ברייל במעלית | אין |
האם יש / אין קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות | אין |
שירותים | |
האם קיימים / לא קיימים שירותי נכים נגישים בעסק / בלובי הבניין | קיימים |
האם קיימים / לא קיימים שלטי זיהוי והכוונה לשירותים | קיימים |
האם השירותים ממוקמים / לא ממוקמים בקומת העסק | ממוקמים |
אזור המתנה | |
האם יש / אין מטבחון נגיש | יש |
האם יש / אין אזור המתנה עם כיסא מותאם | יש |
לכל צורך ו/או מידע נוסף, אנא פנו לאיש הקשר או רכז הנגישות לפי פרטי ההתקשרות המפורטים לעיל או לנציג במקום.